Ügyintézés otthonról, kényelmesen
1
Készítsd össze a terméket és annak minden tartozékát.
2
Készíts részletes hibaleírást és adj meg egy telefonos elérhetőséget.
3
Mellékeld a termékhez kapott számlát valamint garanciajegyet.
4
Csomagold be gondosan a terméket
5
Rendeld meg a futárt
Ügyintézés Angyalföldi úti üzletünkben
1
Készítsd össze a terméket és annak minden tartozékát.
2
Ne felejtsd el a számlát és a garanciajegyet
3
Add le a terméket Angyalföldi úti vevőszolgálatunkon.
Egyéb fontos információk
A termékeink többsége gyártói jótállással kerül forgalomba, mely azzal az előnnyel jár, hogy garanciális probléma esetén az Eladót kihagyva is érvényesítheted jótállási igényed, közvetlenül a gyártóval szerződött szakszervizben. Ha a szerviz megközelíthetősége miatt kényelmesebb oda bevinni a hibás terméket, vagy a távolság miatt elkerülhetetlen a csomagküldés, érdemesebb közvetlenül a szervizhez fordulni, így az általánosan két hetes ügyintézés napokkal rövidülhet. Jótállási igényed érvényesítését természetesen nálunk is kezdeményezheted, bárhogy is döntesz az alábbi dokumentumokra szükséged lesz: számla másolat,jótállási jegy,hiba leírás.
Csere esetén a legtöbb szerviz bekéri a készülékek valamennyi tartozékát is, ha kompletten adod le készüléked, időt és felesleges köröket spórolhatsz.
Az általunk forgalmazott termékek kívül esnek azon termékkategórián, melynél meghibásodás esetén szállítási kötelezettségünk lenne. A termék visszajuttatása és az ezzel kapcsolatos költségek első körben Téged terhelnek, ezért kérünk, vedd figyelembe, hogy utánvéttel terhelt csomagot nem veszünk át! Ha csomagként juttatod el hozzánk a terméked, a javítást követő visszajuttatás terheit mi álljuk.