Meddig van nyitva az üzlet?
Rendelés nélkül tudok vásárolni az üzletben?
Bankkártyával lehet fizetni a futárnál?
Nem tudom végig vinni az online fizetési folyamatot. Mi a teendő?
Van költsége ha a futárnak fizetem ki a csomagot?
Mennyibe kerül a kiszállítás?
Más is átveheti a rendelésemet?
Mit jelent a "Jelenleg nincs" készletinformáció?
Mit jelent a "Külső készleten" készletinformáció?
Mit jelent a "Azonnal átvehető" készletinformáció?
Mit jelent a "Kifutott" készletinformáció?
Mit jelent a "Külső készleten - Hamarosan érkezik" készletinformáció?
Mit kell tennem, ha a sértetlen csomagolás ellenére törött, sérült terméket kaptam?
Mi a teendőm, ha a vásárolt termék garanciaidőn belül meghibásodott?
Kicserélhetem, ha rossz terméket rendeltem?
Mennyibe kerül a fólia felhelyezés, ha viszek fóliát, azt is felhelyezitek?